Urdu Sad Heart Touching Poetry | Love Shayari | Romantic Shayari


Agar Apko Shayari Pasand Aye Tu Nechi Comment Zaror Kre . Shukrya


1.


🌹🎍💧🌹💧🌹🌹


*🌹ایک مدت کے بعد' مسکرائے 'تو خیال آیا"۔۔*💚


                       

*🌹کبھی ہم' یوں بھی' اچھے'' لگتے ''تھے⁦۔ ۔*💚


🌹🎍💧🌹💧🎍🌹



2.


🌹🎍💧🌹💧🎍🌹


*🌹اس نے پوچھا بھی مگر میں نے کہا کچھ بھی نہیں۔۔*💚



*🌹دل سے اُترے ہوئے لوگوں سے ... شکایت کیسی ...*💚


🌹🎍💧🌹💧🎍🌹


3.


*اداس اور ____  مایوس ہوں آج*  

*سہارہ چاہیے چار کندھوں کا*


4.


#وہ_وقت_کا_کھیل_تھا ___جو بیت گیا...👈💔

                                                    !

اب ھم کھیلیں گے #____اور_وقت_دیکھے_گا...👉💞💖☝️


5.


💞مختصر اتنا کہ دو حرفوں سے بن جاتا ھے دل...!!

اور طویل اتنا کہ اس میں دو جہاں کا درد ھے...!!💞



6.


‏روح سے روح کا ..... رشتہ بنا لیتے ہیں..😍😍


چلو اتنی گہرائی سے دل ..... لگا لیتے ہیں..💖💖💘


7.


میـــری شـــاموں کـــی رونــق ہـــوا کـــرتا تھــا___!!  ❤


  وہ شـــخص جــو ابـــ باتــــ بھـــی نہیـــں کـــرتا مـــجھ ســـے...💔😢


8.



تیرا کچھ باقی ہے تو لے جا مجھ سے


میں خود کو اب آگ لگانے والا ہوں..💔💔💔


9.


" ﺗﯿﺮﯼباتوںﺳﮯ ﺟﮍﺍ ______ھﮯ ﯾﮧ❞ﺗﻌﻠﻖ ﺩﻝ❝ ﮐﺎ💕


 " توں نظر نہ آئے ﺗﻮ ﭨﮭﮩﺮ ﺟﺎﺗﯽ ھﮯ❞دل کی دھڑکن💕



10.


محبت ____❤ عبادت بن جاتی ہے ایک مدت کے بعد !!!


شرط یہ ہے کہ ___❤ دل ہر بار ایک ہی نام کا ورد کرے !!!❤❤❤


11.


چلو ہم چھوڑ دیتے ہیں__ اُنہی کے حال پر اُن کو ... !! 

کبھی تو وہ بھی پُوچھیں گے__ کہ تم کو کیا ہوا آخر ..

🥀♥️


12.


تیرے ساتھ کا مطلب جو بھی تھا__!!!!


تیرے بعد کا مطلب کچھ بھی نہیں__!!💔😓


13.


ہمارے شوق انوکھے ہیں مزاج اپنا نرالا ہے۔۔۔۔۔👌


ہم غموں کو دل میں رکھتے ہیں خوشی خیرات کرتے ہیں۔💕


14.


تو اپنے آپ کو  میرا سکون رہنے دے😍🥰


دکھوں کے واسطے سارا جہاں کافی  ہے😊


15.


❤… کیا حُسن تھا کہ آنکھ سے دیکھا ہزار بار….!!!!

❤… پھر بھی نظر کو حسرت دیدار رہ گئی…


16.


_مجھے معلوم تھا وہ  لا حاصل ہے میرے لئے_

🔥💔

_اسے معلوم تھا__مجھے عشق ہوا ہے اس سے_


17.


‏نام تیرا خود ہی میری زبان پہ آ جاتا ھے💔


جب کوئی مجھ سے میری آخری خواہش پوچھتا ھے..💔


18.


*میں روٹھ تو سکتا ہوں مگر بھلا نہیں سکتا*



*میرے کان میں اذان کے بعد وفا پھونکی گئی*


19.


آج بہت درد میں ہوں صاحب

دعا کرو صبر مل جاۓ یا پھر قبر_💔


20.